sreda, 12 april 2017 15:26

alt

Prva dama dobila britanski tabloid na sudu



Prva dama SAD Melania Tramp dobila britanski tabloid „Dejli mejl”na sudu zbog teksta u kome je pisalo da je „pružala usluge koje prevazilaze okvire manekenstva”.

Sporni tekst je objavljen 20. avgusta prošle godine i već narednog meseca, tada potencijalna prva dama SAD podnela je tužbu vrednu 150 miliona dolara protiv vlasnika „Dejli mejla”, tvrdeći da je zbog članka ostala bez poslova vrednih više miliona dolara, izvestio je Rojters.

U saopštenju lista navedeno je da su vlasnici saglasni da isplate odštetu i nadoknade troškove, ali nije navedena suma. Neimenovani izvor, kako su izvestili britanski mediji, naveo je da je nagodba postignuta za nešto manje od tri miliona dolara, uključujući i sudske troškove, preneo je Tanjug.

Advokat tužiteljke napisao je između ostalog u tužbi da je ovim tekstom „udareno u samu srž ličnog integriteta i dostojanstva podnosioca zahteva”. Sa druge strane, pravni zastupnici redakcije prihvatili su da su navodi u tekstu neistiniti.


Dnevnik.hr


Podeli na Facebooku

Stavovi izneti u komentarima su privatno mišljenje njihovih autora, a ne redakcije portala i portal nije odgovoran za sadržaj komentara.

Komentari (0)add comment

Napišite komentar
smanji | povećaj

busy

Farma

IQ test

Dnevni Horoskop